تبریز

هفته گذشته تعداد ۹۴میلیون سهم از سهام ۱۰۲ شرکت توسط ۱۸ کارگزار در بورس تبریز دادوستد شد. ۴۸درصد معاملات را خرید سهام و ۵۲درصد معاملات را فروش سهام تشکیل می‌دهد. تعداد خریداران سهام ۱۲۲۰ نفر بود. ارومیه

هفته گذشته تعداد ۷/۲میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۶/۱۵میلیارد ریال بود که ۶/۳۴درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

رشت

در معاملات هفته منتهی به ۲۵ مهر ماه تعداد ۴/۶میلیون سهم به ارزش ۱/۳۷میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد. سهام شرکت‌های فولاد مبارکه، فجر سپاهان، تجهیزات هپکو و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را در منطقه از آن خود کردند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش تعداد ۹میلیون و ۳۳۱هزار سهم به ارزش ۳۹میلیارد و ۵۲۸میلیون ریال از سهام ۶۳ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۲درصد مربوط به خرید و ۲۸درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و پارس خودرو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در هفته گذشته تعداد یک میلیون و ۹۰۸هزار و ۴۸۵سهم به ارزش ۹میلیارد و ۸۶۳میلیون و ۸۹۶هزار و ۹۷۱ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی خارک و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد یک میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۲۸۴میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۵۰درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۶۰درصد کاهش داشته است.

بیشتر ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی خارک بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به ۲۵مهرماه شاهد دادوستد ۴میلیون و ۵۰۸هزار و ۷۸۳سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۶۴شرکت) به ارزش بیش از ۱۸میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۴۹درصد کاهش داشت.

همچنین بانک پارسیان، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی خارک به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

قزوین

هفته گذشته در تالار بورس استان قزوین تعداد ۸میلیون و ۷۰۹هزار و ۶۴۶سهم به ارزش ۵۷میلیارد و ۲۸میلیون و ۵۵۰هزار ریال معامله شد.

بیشترین تعداد خریداران مربوط به سرمایه‌گذاری توسعه معادن فلزات ایران، پتروشیمی خارک و ملی مس ایران بود.