شیراز

مدیر تالار بورس منطقه‌ای فارس از دادوستد یک‌میلیون و ۴۴۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش سه‌میلیارد و ۴۰۱میلیون ریال در روز گذشته از سوی ۱۷ کارگزار فعال در این تالار خبر داد.

ترابیان افزود: از این میزان سهام معامله شده ۶۶درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد چهارمیلیون سهم از سهام ۵۳ شرکت دادوستد شد که ۴۸درصد آن مربوط به خرید و ۵۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به معادن و فلزات، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان اختصاص داشت.

رشت

در معاملات روز گذشته تعداد یک‌میلیارد و چهارصد هزار سهم به ارزش بیش از چهارمیلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۴درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ بیش از سه‌میلیارد ریال و سهام فروخته شده به مبلغ بیش از یک‌میلیارد ریال بود.سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فجر سپاهان و سرمایه‌گذاری بوعلی بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

ارومیه

در روز چهارشنبه تعداد ۵۶۵۷۴۱ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر دو میلیارد ریال بود که ۷/۶۴درصد آن به خرید و بقیه آن به فروش اختصاص داشت.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۰۵هزار و ۷۳۴ سهم به ارزش ۱۹۶میلیون و ۸۰۸هزار و ۷۶۲ریال دادوستد شد که ۷۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۴۹۶هزار و ۲۸۳سهم (متعلق به ۳۲شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۱۳۶میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۲درصد به خرید و ۳۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.