سنا: اعضای شورای عالی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار روز شنبه آینده با رییس سازمان بورس و اوراق بهادار دیدار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، در این نشست علاوه بر معرفی اعضای هیات عامل در خصوص فعالیت‌های این کانون بحث و تبادل نظر خواهد شد. کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار روز ۱۴ مهرماه گذشته در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید تا فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کند. خسرو پورمعمار، مدیرعامل شرکت کارگزاری پارس نمودگر و امیر علی خان خلیلی، مدیرعامل شرکت کارگزاری خبرگان سهام به ترتیب رییس و نایب رییس کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار هستند.سید جمال فرج‌ا... حسینی‌، محمدرضا عباسیان دهکردی و علی متولی نیز به مدت دو سال اعضای هیات عامل این کانون خواهند بود.

همچنین فرج‌ا... حسینی از اعضای هیات عامل مسوولیت دبیر کلی این کانون را بر عهده دارد.

موضوع فعالیت کانون کارگزاران بر اساس اساسنامه شامل کمک به ایجاد بازار اوراق بهادار عادلانه و رقابتی کارا در کشور به منظور جلب اعتماد سرمایه‌گذاران‌، ارتقای اعتبار اعضای کانون و اشخاص وابسته به اعضا‌ نزد سرمایه‌گذاران، تنظیم امور و اعتلای حرفه‌هایی که اعضای کانون به آن اشتغال دارند‌ و بهبود و گسترش خدمات به اعضا است.