گروه بورس- شرکت لامیران پیش‌بینی زیان هر سهم سال مالی منتهی به شهریورماه ۸۶ را با سرمایه ۳۰میلیارد ریال مبلغ ۲۵۶ریال پیش‌بینی کرده است. براساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، این شرکت زیان سال مالی قبل را مبلغ ۱۸۱ریال اعلام کرده بود که طی دوره نه ماه منتهی به پایان شهریورماه ۸۶، ۷۵درصد از این رقم را پوشش داد.

مطابق گزارش بررسی اجمالی حسابرس مستقل نسبت به صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ماه منتهی به پایان اسفندماه ۸۵ زیان انباشته شرکت در تاریخ ترازنامه بالغ‌بر ۱۳میلیارد و ۱۶۵میلیون ریال شده است. در صورت تحقق زیان پیش‌بینی شده برای سال مالی ۸۶ شرکت مشمول مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت خواهد شد.

پیش‌بینی عملکرد «فلامی» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۱درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۱درصد کاهش، سود عملیاتی ۲۰درصد افزایش و زیان پس از کسر مالیات ۴۱درصد افزایش نشان می‌دهد. که شرکت دلایل آن را کاهش مقدار تولید، افزایش نرخ فروش، افزایش هزینه دستمزد و کاهش مقدار فروش عنوان کرده است.

این شرکت، پیش‌بینی درآمد (زیان) هرسهم سال مالی ۸۷ را در تاریخ ۲۴ شهریورماه ۸۶ مبلغ (۲۷۹)ریال (به بازار ارائه نگردید) اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را اعلام نکرده است.

مطابق اطلاعات دریافتی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۸۶ مدیریت شرکت، برنامه‌های آتی خود جهت رفع موانع سودآوری را پیش‌بینی فروش سایت متعلق به شرکت در اتوبان قزوین به مبلغ حدودا ۴۰میلیارد ریال و دریافت وام با بازپرداخت درازمدت از کمیته بحران استانداری تهران به مبلغ حدودا ۲۰میلیارد ریال عنوان کرده بود که اطلاعات جدیدی در این خصوص ارائه نشده است.