گروه بورس - شرکت پلاستیک شاهین در نیمه نخست امسال از فروش محصولات خود، مبلغ ۴میلیارد و ۳۷۵میلیون تومان فروش داشت.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت پشاهن فروش امسال را مبلغ ۱۳میلیارد و ۲۹میلیون تومان پیش‌بینی کرده است. این شرکت درآمد هر سهم را برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۸۶ با سرمایه ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال مبلغ ۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است که در شش ماه مزبور ۳۹درصد از این پیش‌بینی را پوشش داد.

سود عملیاتی دوره یاد شده برای این شرکت مبلغ ۲میلیارد و ۴۱۶میلیون ریال بود.

پیش‌بینی عملکرد «پشاهن» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۹درصد افزایش، سود عملیاتی مبلغ ۹میلیارد و ۷۶۲میلیون ریال افزایش و سود پس از کسر مالیات مبلغ ۸میلیارد و ۹۷۳میلیون ریال افزایش نشان می‌دهد.

به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۲۰ بهمن ۸۳ و جلسه هیات‌مدیره به تاریخ ۱۹ مهر ماه ۸۴، افزایش سرمایه معادل ۱۰۰درصد از محل آورده نقدی سهامداران در اختیار هیات‌مدیره قرار گرفت که در مرحله اول، سرمایه شرکت از مبلغ ۳۰میلیارد و ۴/۱۴۶میلیون ریال به مبلغ ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال (معادل ۵۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرده است مرحله دوم افزایش سرمایه را به میزان ۳/۳۳درصد از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران در دست اجرا دارد.