گروه بورس- سیمان بجنورد طی 6 ماه توانست با تحقق 135ریال سود به ازای هر سهم، معادل 56درصد از پیش‌بینی‌ درآمد هر سهم خود را پوشش دهد.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «سبجنو» درآمد هر سهم امسال را با ۳۹۲میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.
سیمان بجنورد طرح‌های توسعه و ایجاد خط تولید جدید به ظرفیت تولیدی 3300 تن کلینکر در روز (بهره‌برداری در سال 1387) و همچنین افزایش ظرفیت کارخانه از 2هزار به 2800تن کلینکر در روز (بهره‌برداری در سال 1387) را به ترتیب با برآورد سرمایه‌گذاری مورد نیاز به مبالغ 1233و 80میلیارد ریال در دست اجرا دارد. شرکت در این رابطه تاکنون به ترتیب حدود مبلغ 1024میلیارد ریال و مبلغ 833میلیون ریال سرمایه‌گذاری کرده است. شایان ذکر است شرکت در اطلاعات ارسالی 20تیر ماه سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای ایجاد خط تولید 3300 تن کلینکر در روز را مبلغ 1102میلیارد ریال و تاریخ بهره‌برداری از آن را سال 86 اعلام کرده بود که دلایل تغییر را «بازنگری انجام شده در مورد زمان‌بندی و همچنین هزینه اجرای طرح توسعه و مشکلات موجود در راه واردات ماشین‌آلات برق و کنترل» عنوان کرده است. هیات‌مدیره «سبجنو» در نظر دارد برای سال مالی 86 مبلغ 78400میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ 200ریال ) برای تقسیم بین سهامدارن به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام پیشنهاد کند.
به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۹دی ماه ۸۵، پایان سال مالی مهر ماه به پایان اسفند ماه تغییر یافت و بر این اساس اولین دوره مالی جدید شرکت به صورت ۵ ماهه از ابتدای آبان ماه سال ۸۵ آغاز شد و اسفند ماه همان سال به پایان رسید. با توجه به تغییر پایان سال مالی شرکت به شرح بند فوق، مقایسه پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۶ با پیش‌بینی عملکرد دوره مالی ۵ ماه منتهی به اسفند ۸۵ مناسب نیست.
با توجه به اینکه محل کارخانه در منطقه محروم واقع است، مطابق مفاد ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم از تاریخ بهره‌برداری (فروردین ماه 78) به مدت 9 سال از پرداخت مالیات معاف است.