فارس- مدیر عامل شرکت کارگزاری سهام عدالت گفت: از اوایل آبان‌ماه، پرداخت سود ۱۸۰‌میلیارد تومانی به ۴‌میلیون و ۹۱۸‌هزار نفر از مشمولین سهام عدالت از طریق ۲‌هزار و ۲۰۰ شعبه بانک سپه آغاز می‌شود. محمد جواد شیخ، با اعلام این خبر افزود: زمان قطعی پرداخت اولین سود سالانه سهام عدالت توسط کمیته هماهنگی مشخص خواهد شد، تا بر اساس حروف الفبا هر نفر از مشمولین سهام عدالت نسبت به دریافت ۴۰‌هزار تومان سود اقدام کنند. وی ادامه داد: این اقدام به صورت پرداخت گسترده استانی انجام خواهد شد و سهامداران هر استان باید به شعب بانک سپه همان استانی که سهام عدالت را دریافت کرده‌اند، مراجعه کنند و در نقاط محروم نیز بانک سپه راسا اقدام خواهد کرد. مدیرعامل شرکت کارگزاری سهام عدالت ادامه داد: مشمولین مرحله اول سهام عدالت باید علاوه بر مدارک شناسایی برگ سهام عدالت را نیز به متصدیان بانک سپه ارائه کنند، تا سود ۴۰‌هزار تومانی را دریافت کنند. شیخ در پاسخ به این سوال که چنانچه برگ سهام عدالت فردی مفقود شد، چه مرحله‌ای باید طی شود، گفت: در این صورت باید تاییدیه شرکت سرمایه‌گذای استانی دریافت و ارائه شود.

مدیر عامل شرکت کارگزاری سهام عدالت خاطرنشان کرد: به جز فولاد‌مبارکه و چند شرکت کوچک باقی شرکت‌های سهام عدالت نسبت به پرداخت سود سالانه اقدام کرده‌اند.

شیخ با اشاره به این مطلب که در آبان یا آذر ماه، مشمولین مرحله دوم سهام عدالت معرفی خواهند شد، ابراز داشت: در این مرحله به جای ۵۰۰‌هزار تومان یک‌میلیون تومان سهام عدالت داده خواهد شد.