گروه بورس- شیمی دارویی داروپخش در گزارش ۶ماهه خود درباره طرح‌های در دست اجرای این شرکت اطلاعات جدیدی را ارائه نکرده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «دشیمی» در اسفند ۸۵ اعلام کرده بود با توجه به اینکه بهای جهانی مواداولیه داروهای ضدچربی خون (مانند لوواستاتین، سیمواستاتین و آتوروستایتن) اخیرا کاهش عمده یافته است و به دلیل اینکه تولید این مواد از مرحله فرمانتاسیون نیازمند خرید ماشین‌آلات و تجهیزات بسیار گرانی است و ارزش افزوده مناسبی را ایجاد نمی‌کند، لذا شرکت از اجرای طرح اولیه منصرف شده و فعلا برنامه تولید بعد از مرحله فرمانتاسیون را در دستور کار قرار داده و از سال ۸۶ اقدام به تولید این محصولات خواهد کرد. شرکت در ۲۰دی ۸۵ اعلام کرده بود طرح تولید مواداولیه داروی ضدچربی خون به نام استاتین‌ها با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۶۷میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ ۱۶۵۷میلیون ریال،‌ درصد پیشرفت کار ۵درصد و تاریخ بهره‌برداری ۱۳۸۸ را در دست اجرا دارد که شرکت درصدد انتخاب مهندسان مشاور جهت بررسی طراحی سازه و تعیین پیمانکار جهت اجرای پروژه است.

شیمی دارویی داروپخش درآمد هر سهم امسال را با ۳۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۷۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «دشیمی» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش بدون تغییر، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲درصد کاهش، سود عملیاتی ۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۵درصد افزایش نشان می‌دهد.

براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ ۲۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال (۷۰۰ریال خالص برای هر سهم) را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال ۸۶ پیشنهاد کند.