گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند از بابت سرمایه‌گذاری‌های خود طی دوره شش منتهی به تابستان مبلغ سه‌میلیارد و 132میلیون تومان سود کسب کرد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت برناشران اوراق‌بهادار، شرکت آتیه دماوند سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های امسال را مبلغ ۱۴میلیارد و ۶۲۹میلیون تومان پیش‌بینی کرده است که طی نیمه نخست امسال، ۲۱درصد از این پیش‌بینی را پوشش داد. این شرکت سود عملیاتی دوره را مبلغ ۵میلیارد و ۱۳۳میلیون تومان اعلام کرده است. «وآتی» توانست طی دوره گزارش شده مبلغ ۴۸ریال سود به ازای هر سهم کنار گذارد.
این شرکت سود سال مالی جاری را با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال مبلغ 155ریال پیش‌بینی کرده است. براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم 80درصد سود سال 86 را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی جاری را در تیر ماه امسال مبلغ ۱۷۱ریال اعلام کرده بود که دلیل تعدیل را کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها عنوان کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «وآتی» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل، به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها 55درصد کاهش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها 557درصد افزایش، سود حاصل از سایر فعالیت‌ها 64درصد کاهش، سود عملیاتی 38درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 33درصد کاهش نشان می‌دهد.مطابق اطلاعات دریافتی از شرکت، سود حاصل از سایر فعالیت‌ها عمدتا مربوط به وصول کارمزد و تقسیط اصل سرمایه دریافتی از خریداران شرکت‌های انتقالی از بانک صنعت و معدن است.