گروه بورس- شرکت مهندسی تکنوتار در مناقصه برگزار شده از سوی دولت عراق برای ساخت ۱۵۰ دستگاه جایگاه سوخت سیار برنده شد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، تکنوتار علاوه بر قرارداد یاد شده، قرارداد ساخت ۳۰ دستگاه جایگاه سوخت سیار با مدیریت آمادگی و پشتیبانی مقاومت بسیج را منعقد کرد.

تکنوتار، در خصوص قرارداد ۳۰ دستگاه جایگاه سوخت سیار عنوان کرده است که با توجه به اینکه جایگاه‌های سیار مورد معامله دارای ویژگی‌های خاصی بوده (که برای اولین بار در شرکت در حال ساخت است)، لذا پس از تایید اولین نمونه از این محصول توسط خریدار و انجام تغییرات مورد درخواست، اطلاعات نهایی وکامل مربوط به بهای تمام شده محصول و اثرات مالی این قرارداد اعلام خواهد شد.

این شرکت در مناقصه ۱۵۰ دستگاه جایگاه سیار سوخت که از طرف دولت عراق برگزار شد، برنده شده است و در حال حاضر انجام مراحل اداری بین دو کشور، جهت تکمیل مدارک و عقد قرارداد است. به محض انعقاد قرارداد و مشخص شدن آثار ناشی از موارد فوق بر EPS اعلامی، به منظور حفظ حقوق سهامداران، اطلاعات کامل‌تر اعلام خواهد شد. همچنین شرکت اعلام کرده است، با توجه به شرایط مناقصه و پیوست‌های فنی، مذاکرات در خصوص تخفیفات قابل اعمال، آپشن‌های مورد نیاز خریدار، شرایط LC و نحوه پرداخت‌های قرارداد در جریان است.