گروه بنگاه‌ها- آزمون ورودی شانزدهمین مجموعه دوره‌های آموزش عالی مدیریت سرمایه‌گذاری در دانشگاه علوم اقتصادی اواسط آذرماه برگزار خواهد شد. ثبت نام شانزدهمین دوره جامع آموزش عالی مدیریت سرمایه‌گذاری دانشگاه علوم اقتصادی آغاز شده و علاقه‌مندان تا اول آذر می‌توانند جهت ثبت نام و دریافت کارت اقدام کنند. زمان آزمون نیز ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۱۴ آذر تعیین شده است.

این دوره‌ها که توسط دانشگاه علوم اقتصادی تشکیل می‌شود شامل گرایش‌های مدیریت معاملات سهام و قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالای ایران (MCST)، مدیریت معاملات سهام در بورس اوراق بهادار تهران (MST)، مدیریت معاملات قراردادهای اختیار معامله - آپشن (MOT) و مدیریت معاملات قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالای ایران (MCT) است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها محدودیت سنی و تحصیلی ندارند و جهت حضور در این دوره‌ها باید در آزمون ورودی که شامل تست هوش و انجام مصاحبه حضوری است، شرکت کنند.

این دوره‌ها با رویکردی کاربردی و فارغ از دروس نظری و برپایه بیش از ۱۵سال تجربه معاملاتی و پژوهش دربازار‌های سرمایه سهام و کالا و بومی‌سازی آن در بازار سرمایه ایران طراحی شده و عملا فرآیند انتقال دانش و تجربه به دانش پذیران طی دوره صورت می‌گیرد.

افزون براین بررسی بازار و یافتن گزینه‌های سرمایه‌گذاری مورد توجه بازار درطول کلاس بر جذابیت این دوره‌ها برای فعالین بازار می‌افزاید.

مدارک پایان دوره‌ها با عنوان گواهینامه پایان دوره آموزش عالی مدیریت سرمایه‌گذاری توسط دانشگاه علوم اقتصادی صادر می‌شود.