ایلنا - با همکاری سازمان بورس، شرکت بورس اوراق بهادار، شرکت بورس کالا، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و کانون کارگزاران درحال عقد قراردادی با دانشگاه تهران برای مطالعات تطبیقی اخلاق مالی در بورس ۹ کشور جهان و تهیه سند جامع اخلاقی صنعت کارگزاری هستیم. حسین خزلی خرازی با تشریح فعالیت‌های کانون کارگزاران اظهار داشت: در حال حاضر کارگاه‌های حرفه‌ای را با همکاری دانشگاه تهران طراحی کردیم و مدیران عامل شرکت‌های کارگزاری ملزمند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

خرازی گفت: با همکاری سازمان بورس، شرکت بورس اوراق بهادار، شرکت بورس کالا، کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و کانون کارگزاران در حال عقد قراردادی با دانشگاه تهران برای مطالعات تطبیقی اخلاق مالی در بورس ۹ کشور جهان و تهیه سند جامع اخلاقی صنعت کارگزاری هستیم و هر یک از این نهادها به نسبت خود بودجه‌ای برای این فعالیت تهیه کردند.

دبیر کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار اظهار داشت: با توجه به رونق معاملات پتروشیمی و صادرات محصولات در بورس کالا کارگزاران بورس کالا نیازمند آموزش بازرگانی خارجی هستند که برای تحقق این مهم، با همکاری مرکز توسعه بازرگانی در حال طراحی دوره‌ای هستیم که کارشناسان و مدیران شرکت‌های کارگزاری بورس آموزش‌های بازرگانی خارجی مربوط به مسائل بانکداری بازرگانی و حمل و نقل را فرا می‌گیرند.

خرازی در پایان به برگزاری مجمع کانون کارگزاران در ۳۱ تیرماه اشاره کرد و افزود: کانون کارگزاران دو مجمع در ۳۱ تیر ماه برگزارخواهد کرد که مجمع عادی سالانه برای انتخاب اعضای هیات رییسه کانون و مجمع فوق‌العاده برای تغییر اساسنامه خواهد بود.