مهر - مدیر کل امور اجتماعی و سهام وزارت کار از شناسایی و معرفی ۱۲ هزار کارگر زن سرپرست خانوار به دبیرخانه سهام عدالت برای دریافت این نوع سهام خبر داد.

مسعود کاظم زاده گفت: در حال حاضر تعداد ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار با خانواده‌هایشان برای دریافت سهام عدالت شناسایی شده‌اند. مدیر کل امور اجتماعی و سهام وزارت کار اظهار داشت: شناسایی و معرفی زنان کارگر سرپرست خانوار با موافقت رییس‌‌‌جمهور آغاز شد که پس از آن نیز مصوبه واگذاری سهام عدالت به این گروه از کارگران به دبیرخانه سهام عدالت پیشنهاد شد. کاظم زاده ضمن بیان تصویب واگذاری سهام عدالت به زنان کارگر سرپرست خانوار در دبیرخانه سهام عدالت تاکید کرد: از زمان ابلاغ مصوبه یاد شده وزارت کار شناسایی و معرفی زنان کارگر سرپرست خانوار را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشخصات زنان کارگر برای معرفی شدن به دبیرخانه سهام عدالت در دست بررسی است تا صحت و سقم تقاضای آنان مورد تایید و بررسی دقیق قرار گیرد. این مقام مسوول در وزارت کار و امور اجتماعی از طولانی شدن زمان بررسی اطلاعات زنان کارگر سرپرست خانوار در دبیرخانه سهام عدالت خبر داد و تصریح کرد: امید است با پیگیری‌های وزارت کار و سازمان خصوصی سازی هر چه سریع‌‌تر سهام عدالت به زنان کارگر سرپرست خانوار نیز تعلق گیرد.