برنامه زمان بندی تخصیص سود
بدینوسیله به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت سرمایه‌‌گذاری بهمن (سهامی‌‌‌عام) می‌‌‌رساند، که سود سهام مصوب مجمع عمومی‌‌‌عادی سالانه صاحبان سهام مورخ۲۰/۱۲/۸۷ بر اساس جدول زمانبندی ذیل و منحصرا از طـریق واریز به حساب بانکی افراد در سال ۸۸ پـرداخت می‌‌‌گـردد.

قابل ذکر است، سهامداران محترمی‌‌‌که مهر کارت ایشان در سال جاری از طریق شرکت افتتاح شده است می‌‌‌توانند مطابق با جدول زمانبندی همه روزه از سـاعت 8:30 الی 16 ضمن به همـراه داشتن مـدرک شنـاسـایی معتبر(شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه یا کارت ملی) جهت دریافت آن به محل اداره سهام شرکت واقع در تهران‌‌، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، بالاتر از چهارراه فتحی شقاقی‌‌، خیابان هفتم‌‌، شماره 32 مراجعه نمایند‌‌.

توجـه:
۱ -سود سهامداران حقیقی گروهی ( کارکنان شرکتها، بانکها،نهادها و‌‌...) بطور جداگانه وازطریق امور اداری سازمان مربوطه توزیع خواهد شد و شامل زمانبندی جدول فوق نخواهد بود.
2 - سود سهامدارانی که شخصا نسبت به افتتاح حساب مهر کارت بانک کشاورزی اقدام و سپس فرم اطلاعات درخواستی شرکت را تکمیل و ارسال نموده اند نیز براساس جدول فوق به حساب ایشان واریز خواهد شد.
۳ - آن دسته از سهامداران محترمی‌‌‌که در سنوات گذشته مطالبات خود را از طریق واریز به حساب‌‌های بانکی اعلام شده (ملت، تجارت و یا کشاورزی‌) دریافت نموده‌اند‌‌، نیاز به ارسال مجدد اطلاعات ندارند.
4 -سود سهام آن دسته از سهامداران محترم که تا کنون اطلاعات مربوط به حساب‌‌های بانکی خود را به شرکت اعلام ننموده‌اند، پس از انقضای تاریخ 23/02/88 واریز خواهد شد‌‌. لذا ضروریست که اینگونه سهامداران نسبت به ارسال مشخصات فردی و اطلاعات کامل حساب بانکی همراه با نشانی و تلفن تماس از طریق ارسال نمابر به شماره 88724164‌‌، پست الکترونیک به نشانی saham@bahmaninco.com و یا ارسال به نشانی اداره سهام شرکت ( ذکر شده در بالا ) اقدام نمایند‌‌. بدیهی است که مطالبات ایشان حداکثر به فاصله یک هفته پس از وصول اطلاعات‌‌، به حساب معرفی شده واریز خواهد شد. تبصره: سود سهامداران محترمی‌‌‌که محل بانک ایشان خارج از شهر تهران بوده و مشمول یکی از بند‌‌های 3 یا 4 می‌‌‌باشند، منحصرا به شماره حساب‌‌های فراگیر واریز خواهد شد.
۵ -به منظور حسن اجرا در تحویل مهر کارت بانک کشاورزی‌‌، رعایت دقیق زمان‌های در نظر گرفته شده طبق جدول فوق موجب امتنان و همچنین ارائه خدمات شایسته به سهامداران محترم خواهد بود. یاد آور می‌‌‌شود توزیع مهر کارت پس از تاریخ‌‌های ذکر شده در بالا نیز ادامه خواهد داشت.
6 - نحوه پرداخت سود سهامداران حقوقی متعاقبا اعلام می‌‌‌گردد.
اهداف و برنامه‌‌های آتی
1 -تدوین برنامه استراتژیک منطبق با برنامه 5 ساله توسعه کشور
۲ -اصلاح ساختار مالی شرکت و بهره گیری از اهرم‌‌های مالی
3 - اصلاح ساختار و ترکیب پرتفوی بورسی با هدف کاهش ریسک و افزایش بازدهی
۴ - ایجاد توازن در پرتفوی کسب و کار شرکت و ورود به بازارهای جدید
5 - استقرار سیستم مدیریت دانش
۶ -ارتقای سیستم مدیریت منابع انسانی و بهبود نظام آموزشی و انگیزشی کارکنان
7 - انتشار صندوق‌‌های سرمایه‌‌گذاری مشترک