گروه بورس - لبنیات کالبر در عملکرد ۹ماهه سال ۸۷ معادل ۶۸درصد درآمد حاصل از فروش و ۳۵درصد سود خالص را پوشش داده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، کالبر درآمد هر سهم سال ۸۷ را با ۲۵میلیارد ریال به طور خالص مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است که به میزان ۲۰۷ریال آن را تا پایان آذرماه محقق کرده است.

از سوی دیگر پیش‌بینی عملکرد «غالبر» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۸درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۴ درصد افزایش، هزینه‌های مالی ۲۰درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۳درصد کاهش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را عمدتا ناشی از افزایش حجم تولید و فروش به دلیل راه‌اندازی خط استریل و آبمیوه، افزایش بهای شیر خام، افزایش هزینه حقوق و دستمزد و افزایش حجم اعتبارات دریافتی از بانک‌ها اعلام کرده است.

پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها برای سال مالی ۸۷ به مبلغ سه هزارو۳۰۰میلیون ریال (به ازای هر سهم ۱۳۲ریال و معادل ۲۲درصد از سود خالص) است که شامل سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت صنایع بسته‌بندی نصر‌گستر اراک است.