گروه بورس - کارخانجات نساجی بروجرد اعلام کرده است که سود خالص شرکت در سال ۸۸ به زیان تبدیل شده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، سود پس از کسر مالیات نساجی بروجرد در سال جاری از مبلغ هشت میلیاردو۴۵۳میلیون ریال به زیان ۱۲۹میلیون ریالی رسیده است.

نساجی بروجرد برای هر سهم خود در سال جاری با ۱۴۸میلیاردو ۲۱۲میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک ریال زیان پیش‌بینی کرده است.

از سوی دیگر پیش‌بینی عملکرد نساجی بروجرد برای سال مالی ۸۸در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۶درصد افزایش و سود عملیاتی ۲۹درصد کاهش نشان می‌دهد و سود پس از کسر مالیات از مبلغ هشت میلیاردو۴۵۳میلیون ریال سود به مبلغ ۱۲۹میلیون ریال زیان تبدیل شده است.

پیش‌بینی خالص درآمدها (هزینه‌ها) متفرقه برای سال مالی ۸۷ به مبلغ چهار میلیاردو۸۹۴میلیون ریال (معادل ۵۸درصد از کل سود و به ازای هر سهم مبلغ ۳۳ریال) شامل سود ناشی از فروش سرمایه‌گذاری‌ها، سود سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت، درآمد اجاره بود. همچنین پیش‌بینی خالص درآمدها (هزینه‌ها) متفرقه برای سال مالی ۸۸ به مبلغ یک میلیاردو۵۴۵میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۱۰ریال) است. که شرکت جزئیات آن را اعلام نکرده است.