گروه بورس - شرکت کالسیمین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال 88 را با سرمایه 195میلیارد ریال مبلغ 233ریال خالص اعلام کرد.

به گزارش بورس و اوراق بهادار این شرکت پیش‌بینی فروش سال 88 را مبلغ 558میلیاردو 152میلیون ریال اعلام کرده که در مقایسه با سال قبل با کاهش 17درصدی مواجه است.
پیش‌بینی فروش کنسانتره روی پخته این شرکت در مقایسه با سال قبل از بیشترین کاهش به میزان ۶۰درصد برخوردار است.
پیش‌بینی فروش کنسانتره سرب سال 88 کالسیمین نیز با کاهش 52درصدی همراه است.
این درحالی است که پیش‌بینی سود ناخالص و سود عملیاتی شرکت متاثر از کاهش بهای تمام شده و افزایش نسبی بهای فروش محصولات به ترتیب رشد ۳/۲۶درصد و ۳۷درصدی نشان می‌دهد.
بنابراین گزارش سود قبل از کسر مالیات شرکت نیز با افزایش یک هزارو 833درصدی همراه است که به دلیل افزایش حاشیه سود و درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ایجاد شده است.
به گزارش بورس، به رغم پیگیری‌های انجام شده، شرکت دلیل مغایرت نرخ تسعیر ارز پیش‌بینی شده برای سال مالی ۸۷ در اطلاعات ارسالی از طریق سامانه اینترنتی دریافت و نشر الکترونیکی اطلاعات ناشران (سامانه کدال به مبلغ ۱۰هزار ریال) را با آخرین پیش‌بینی اعلام شده از سال مالی مزبور به مبلغ ۹هزارو ۸۰۰ریال اعلام نکرده است.
همچنین با وجود پیگیری‌های مکرر صورت گرفته از شرکت و از زمان متوقف شدن نماد معاملاتی آن در تاریخ 30بهمن ماه 87 شرکت اطلاعات دقیقی از جدول مقداری و ریالی خرید و مصرف مواد اولیه و همچنین پیش‌بینی درآمد هر سهم تلفیقی سال مالی منتهی به 29اسفندماه 88 ارائه نکرده است.