گروه بورس - شرکت صنایع کاغذ‌سازی کاوه پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۸ را با سرمایه ۲۵میلیارد ریالی مبلغ یک هزارو ۳۶۷ریال اعلام شد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «چکاوه» پیش‌بینی یاد شده را با ۲۳درصد کاهش نسبت به سال مالی ۸۷ درنظر گرفته است. این شرکت در دوره ۹ماهه منتهی به پایان آذرماه امسال نیز توانست مبلغ یک هزارو ۵۵۷ریال سود به ازای هر سهم کنار بگذارد. پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷، «چکاوه» برابر یک هزارو ۷۷۲ریال اعلام شده بود که در همین دوره ۸۸درصد از این پیش‌بینی نسبت به بودجه پوشش داده شد.

شرکت فروش سال مالی ۸۸ را در مقایسه با سال مالی جاری با یک درصد کاهش، مبلغ ۱۶۹میلیاردو ۷۶۰میلیون ریال را درنظر گرفته است.

این شرکت درنظر دارد طرح خرید ماشین‌آلات تست لاینر با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۸۱میلیاردو ۳۸۴میلیون ریال را اجرا کند.

هزینه‌های انجام شده تاکنون به میزان ۱۰۹میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال و ۳۵درصد پیشرفت کار بوده و تاریخ بهره‌برداری از آن ابتدای سال ۱۳۸۹ برآورد شده است.

هیات‌مدیره شرکت درنظر دارد افزایش سرمایه را به مبلغ ۳۵هزار ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در سال ۸۸ پیشنهاد کند. براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد ۹۰درصد سود خالص ۸۸ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های سال مالی ۸۷، مبلغ چهار میلیاردو ۹۲۳میلیون ریال (مبلغ ۱۹۶ریال به ازای هر سهم و معادل ۱۱درصد سود خالص) عمدتا شامل سود سپرده‌های بانکی است.