گروه بورس - تولیدی و صنعتی درخشان تهران دلایل تغییرات را در پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۸ اعلام نکرده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، درخشان تهران درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفندماه ۸۸ را با ۲۷میلیاردو ۵۵۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «پدرخش» برای سال مالی ۸۸ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۴۶درصد افزایش، سود عملیاتی ۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات مبلغ ۲۹میلیون ریال کاهش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است.

این شرکت جزئیات درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها برای سال مالی ۸۸ را به مبلغ یک میلیاردو۷۴میلیون ریال (معادل ۱۹درصد از کل سود خالص و به ازای هر سهم ۳۹ریال) اعلام نکرده است.

همچنین پیشنهاد هیات‌مدیره در مورد تقسیم سود سال مالی ۸۸ اعلام نشده است.

تولیدی و صنعتی درخشان تهران اعلام کرده است که طرح‌های خط‌ جدید کلندرینگ با عرض ۲۳۰۰میلیمتر با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۲میلیارد ریال، ۸۹درصد پیشرفت کار و بهره‌برداری در سال ۸۸ و ماشین‌آلات چاپ لمینیشن، دستگاه کنترل و بسته‌بندی با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۴میلیاردو یکصدمیلیون ریال، ۶۷درصد پیشرفت کار و بهره‌برداری در پایان ۳ماهه اول سال ۸۸ را در دست اجرا دارد. در اطلاعات قبلی شرکت تاریخ بهره‌برداری از «خط جدید کلندرینگ با عرض ۲۳۰۰میلیمتر» را اواخر سال ۸۷ اعلام کرده بود. اثرات سودآوری طرح‌های یاد شده اعلام نشده است.