گروه بورس- کارخانجات پلاسکو‌کار سایپا عملکرد ۹ماهه امسال را با ۸۶درصد تحقق درآمد حاصل از فروش و ۸۲درصد پوشش برای پیش‌بینی درآمد هر سهم به بازار ارائه کرد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پلاسکو‌کار سایپا درآمد هر سهم امسال را با ۹۷میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۹۰ریال پیش‌بینی کرده است که تا پایان آذرماه برای هر سهم مبلغ ۳۲۱ریال سود کنار گذاشته است. از سوی دیگر درآمد حاصل از فروش پلاسکوکار سایپا تا پایان آذرماه با ۳۴درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به مبلغ ۸۷۸میلیاردو ۶۲۱میلیون ریال رسیده است. پیش‌بینی عملکرد «پلاسک» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۶درصد افزایش و سود خالص پس از کسر مالیات ۶درصد افزایش نشان می‌دهد.براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد ۱۰درصد سود خالص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را در اطلاعات قبلی (به بازار منعکس نشده است) مبلغ ۳۸۲ریال اعلام کرده بود که شرکت دلایل تعدیل را اعلام نکرده است.

شرکت اعلام کرده تصمیم به فروش زمین شرکت به مبلغ پایه کارشناسی شده (مبلغ ۲۰۴میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال) را دارد.