گروه بورس - پارس سوئیچ درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفندماه ۸۸ را با ۱۴۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۶۶ریال پیش‌بینی کرده است. بنابر اطلاعات منتشره از اداره نظارت بر ناشران بورسی، پیش‌بینی عملکرد پارس سوئیچ برای سال مالی ۸۸ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲درصد افزایش نشان می‌دهد.

مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام ۱۴بهمن امسال سرمایه شرکت از مبلغ ۹۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۴۵میلیارد ریال (معادل ۶۶درصد سرمایه فعلی - از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به مبلغ ۴۲میلیاردو ۳۰۰میلیون ریال و از محل سود انباشته مبلغ ۱۲میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال) افزایش یافت.

شرکت اعلام کرده است که با توجه به زمان برگزاری مجامع عمومی عادی سال مالی ۸۷ شرکت، این افزایش سرمایه تا تاریخ برگزاری مجمع نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت خواهد رسید.

هیات‌مدیره این شرکت درنظر دارد به ترتیب تقسیم مبلغ ۳۶میلیارد ریال برای سال مالی ۸۷ و مبلغ ۳۷میلیاردو ۱۴۰میلیون ریال برای سال ۸۸ (۲۴۸ و ۲۵۶ریال به ازای هر سهم) را به مجمع عمومی عادی سال‌های مالی ۸۷ و ۸۸ پیشنهاد کند.

این درحالی است که پارس سوئیچ درآمد امسال را مبلغ ۳۵۷ریال اعلام کرده است که تا پایان آذرماه معادل ۸۸درصد سود هر سهم را محقق کرد. همچنین سود امسال «بسویچ» به دلیل افزایش سرمایه شرکت تعدیل شده است.