گروه بورس - هیات‌مدیره سیمان اردبیل و آهک آذرشهر در نظر دارد ۸۳درصد سود خالص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام سال مالی ۱۳۸۷ پیشنهاد کند.

براساس گزراش سازمان بورس و اوراق بهادار، سیمان اردبیل درآمد هر سهم امسال را با ۷۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دو هزارو ۵۹۵ریال پیش‌بینی کرده است که تا پایان آذرماه با تحقق یک هزارو ۸۷۲ریال سود به ازای هر سهم معادل ۷۲درصد از پیش‌بینی سود هر سهم را پوشش داده است. این درحالی است که درآمد حاصل از فروش ۹ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲درصد افزایش داشته است و ۶۶درصد از پیش‌بینی امسال را پوشش داده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد «ساربیل» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۱درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۶درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت اعلام کرده است، پروژه احداث یک دستگاه فیلتر کیسه‌ای با برآورد سرمایه‌گذاری مورد نیاز به مبلغ ۶۰میلیارد ریال را در دستور کار دارد که پیش‌بینی می‌شود این طرح در شهریورماه ۸۸ به بهره‌برداری برسد. شایان ذکر است شرکت در ۲۹تیرماه ۸۷ برآورد سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای اجرای پروژه را مبلغ ۴۰میلیارد ریال اعلام کرده بود.