گروه بورس - داروسازی جابرابن حیان درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۸ را با ۱۸۹میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک هزار و ۳۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد داروسازی جابرابن حیان برای سال‌مالی ۸۸ در مقایسه با عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۱۴درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۱۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۸درصد افزایش نشان می‌دهد. براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ ۷۵۰ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال ۱۳۸۸ پیشنهاد کند.

بر همین اساس، هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ ۷۰۰ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال ۱۳۸۷ پیشنهاد کند.

این شرکت طرح‌های ماشین‌آلات تولید فعلی و نوسازی خطوط تولید قدیم (احداث اتاق تمیز)‌ برآورد هزینه‌های به ترتیب ۲۳میلیارد و ۴۱ و ۶۱میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال و هزینه‌های انجام‌شده تاکنون ۸۴میلیارد و ۱۶۶میلیون ریال را در دستور کار دارد. درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های «دجابر» در سال‌مالی ۸۷ مبلغ ۵۰میلیارد و ۵۴۱میلیون ریال (۲۶۷ریال به ازای هر سهم) معادل ۲۱درصد از کل سود خالص بود. این مبلغ برای سال‌مالی ۸۸ مبلغ ۵۱میلیارد و ۴۸۱میلیون ریال (۲۷۲ریال به ازای هر سهم) معادل ۲۰درصد از کل سود خالص دوره پیش‌بینی شده است.