گروه بورس - شرکت مارگارین طرح بهینه‌سازی خطوط تولید را در دست اجرا دارد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت مارگارین علاوه بر طرح یادشده، طرح‌های تولید شکر و تولید گلیسیرین را در برنامه خود دارد. این شرکت اعلام کرده است، پروژه شکر در سه مرحله اجرا خواهد شد.
در صورتی‌که نتیجه عملیات مرحله اول آن سودآور باشد، مراحل دو و سه آن نیز اجرا خواهد شد. اثرات مالی تمامی طرح‌ها در بودجه سال آینده لحاظ شده است.
دو طرح تولید شکر و تولید گلیسیرین افتتاح شده‌اند و پیش‌بینی شده است که پروژه بهینه‌سازی در نیمه اول سال 88 به بهره‌برداری برسد. این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 88 را با سرمایه 360میلیارد ریال، مبلغ 248ریال اعلام کرده است.
این شرکت همچنین پیش‌بینی کرده است که از فروش محصولات خود در سال ۸۸ بیش از یک هزارو ۹۳۶میلیارد ریال درآمد
کسب کند.
پیش‌بینی درآمد هر سهم و فروش سال مالی آتی «غمارگ» هر یک با ۱۵۲درصد و ۴۴درصد افزایش درنظر گرفته شده است.
مارگارین در سال آینده با کاهش هزینه‌های مالی روبه‌رو است.
مطابق این پیش‌بینی‌ها، پیش‌بینی خالص درآمد متفرقه برای سال مالی منتهی به پایان آذرماه ۸۸ به مبلغ ۱۹میلیاردو ۳۰۶میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۵۴ریال و معادل ۲۲درصد از سود خالص) شامل سود سپرده بانکی است. همچنین خالص درآمد‌های متفرقه برای سال مالی منتهی به ۸۷ به مبلغ ۴۴میلیاردو ۲۹۹میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۳۶۹ریال و معادل ۲۵درصد سود خالص)، شامل مبلغ ۲۱میلیاردو ۶۶۹میلیون ریال سود سپرده بانکی و مبلغ ۲۲میلیاردو ۶۳۰میلیون ریال سود فروش دارایی‌های ثابت است.