«حسابدار رسمی» منتشر شد - ۱۵ بهمن ۸۷

گروه بورس - شماره جدید فصلنامه «حسابدار رسمی» نشریه تخصصی جامعه حسابداران رسمی ایران انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار ما سومین شماره از دوره جدید نشریه «حسابدار رسمی» با محوریت بررسی بحران مالی جهانی و نقش حسابداران در آن منتشر شد.

اولین مقاله با عنوان «پس حسابرسان کجا بودند؟» به قلم علی امانی و غلامحسین دوانی به بررسی ابعاد مختلف بحران و دلایل بروز آن پرداخته است.

دومین مقاله با عنوان «ما و بحران مالی جهان» هشداری است به مدیران اقتصادی کشور برای جلوگیری از بروز بحران اجتماعی در ایران و راه‌های مقابله با آن که توسط مجید محلاتی نگاشته شده است.

سومین مقاله نیز با عنوان «اینجا نیویورک است اما وال‌استریت پیدا نیست» به قلم «والدن بلو» است که توسط پرویز صداقت ترجمه شده است.

در این شماره همچنین می‌خوانیم: مرحله‌های پنج‌گانه حباب‌های مالی، نقش مبهم قواعد حسابداری در بحران مالی، درس‌هایی که حسابداران از بحران بزرگ مالی می‌آموزند، حسابداری و جرایم مالی، حسابرسی مالی و مالیاتی در محیط تجارت الکترونیکی و ...

«حسابدار رسمی» با صاحب امتیازی جامعه حسابداران رسمی هر سه ماه یکبار به مدیرمسوولی نظام‌الدین ملک‌آرایی و سردبیری پرویز صداقت منتشر می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلفن‌های ۳-۸۸۸۰۲۶۴۱ با این نشریه تماس حاصل کنند.