گروه بورس - شرکت داروسازی ابوریحان پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۸۷، مبلغ ۶۵۹ریال اعلام کرد که در دوره ۹ماهه نخست سال توانست ۷۶درصد از این مبلغ را پوشش دهد.

گفتنی است، این مبلغ با سرمایه ۶۰میلیارد ریالی شرکت درنظر گرفته شده است.

این درحالی است که مجمع فوق‌العاده شرکت در مردادماه ۸۶، افزایش سرمایه «دابور» را تصویب کرده که به استناد مصوبه این جلسه، سرمایه شرکت از مبلغ ۳۰میلیارد ریال به مبلغ ۶۰میلیارد ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته و اختیار اجرای مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰میلیارد ریال به مبلغ ۸۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران حداکثر ظرف مدت ۲سال به هیات‌مدیره تفویض شده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۷ «دابور» در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۵درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۶درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۹درصد افزایش نشان می‌دهد.

یادآور می‌شود هیات‌مدیره شرکت تصمیم دارد مبلغ ۳۵میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۵۹۰ریال) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی سالانه پیشنهاد کند.