گروه بورس- صنایع کاشی و سرامیک درآمد هر سهم امسال را با ۲۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۷۴۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «کلوند» در دوره ۹ماهه منتهی به آذر ماه با تحقق ۶۸۰ریال سود به ازای هر سهم معادل ۹۱درصد از پیش‌بینی سود هر سهم را پوشش داده است.

پیش‌بینی عملکرد کاشی الوند برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۰درصد افزایش، سود عملیاتی ۷۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۴۸درصد افزایش داشته است.

پیش‌بینی خالص درآمد (هزینه‌)های غیرعملیاتی سال مالی ۸۷ به مبلغ ۳,۵۰۰میلیون ریال ناشی از پیش‌بینی سود حاصل از سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانکی می‌باشد که در عملکرد واقعی ۹ ماهه مبلغ ۳,۷۵۳میلیون ریال محقق شده است. در پیش‌بینی مورخ ۰۵/۰۵/۸۷ مبلغ ۱۰میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال زیان حاصل از تسعیر نرخ ارز پیش‌بینی شده بود که در عملکرد واقعی ۹ماهه مبلغ ۱۰میلیارد و ۸۳۹میلیون ریال سود از این بابت شناسایی شده و در پیش‌بینی فعلی سود و زیان حاصل از نرخ تسعیر ارز معادل صفر ریال لحاظ شده است.

بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات مدیره تصمیم دارد مبلغ ۱۲۵میلیارد ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۵۰۰ریال) را جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سال مالی ۱۳۸۷ پیشنهاد نماید.

مزید استحضار، شرکت اعلام کرده است با عنایت به معافیت‌های ماده ۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیل نوسازی صنایع کشور و مفاد ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون یادشده به منظور برخورداری از معافیت موضوع مواد ۱۳۲ و ۱۳۸قانون مالیات‌های مستقیم، کل درآمد شرکت از پرداخت مالیات معاف شده است که پس از ثبت سرمایه در تاریخ ۲۰/۱۲/۸۳، مشمول معافیت مالیاتی تا سقف افزایش سرمایه به میزان ۲۰۰میلیارد ریال و طی ۵سال از سال ۱۳۸۴لغایت ۱۳۸۷ شده است.