گروه بورس- کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی سود هر سهم را با تعدیل جدید پیش‌بینی کرد. بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار، «کسعدی» درآمد هر سهم امسال را با 98 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک هزار و 330 ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد کاشی سعدی برای امسال در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۰ درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۷ درصد افزایش، سود عملیاتی ۸۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال افزایش داشته است.
به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 11/03/87، سرمایه شرکت از مبلغ 51میلیارد ریال به مبلغ 98 میلیارد و 500 میلیون ریال (معادل 93 درصد)،‌ از محل اندوخته طرح و توسعه افزایش یافته است. مطابق صورت‌های مالی حسابرسی شده، زیان انباشته شرکت در پایان سال مالی 86 مبلغ 103میلیارد ریال (2019 ریال به ازای هر سهم براساس سرمایه 51میلیارد ریال) است. پیش‌بینی خاصل درآمد (هزینه)های متفرقه سال مالی 87 به مبلغ 95میلیارد و 341میلیون ریال (مبلغ 968 ریال به ازای هر سهم) معادل 73 درصد از کل سود، عمدتا مربوط به پیش‌بینی سود حاصل از فروش دویست و هشت هزار متر مربع از زمین‌های مازاد شرکت واقع در منطقه شهرری (جنب کارخانه کاشی سعدی) به مبلغ 94 میلیارد و 339 میلیون ریال می‌باشد. شایان ذکر است شرکت در این خصوص اعلام کرده است که گزارش کارشناس رسمی دادگستری و پایان کار زمین‌های کارخانه اخذ و در شرف برگزاری مزایده می‌باشد.