گروه بورس- سرمایه‌گذاری بهمن درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذرماه سال ۸۸ را با ۲۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «وبهمن» برای سال مالی منتهی به آذرماه ۸۸ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۹درصد کاهش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری بدون تغییر، سود عملیاتی ۵درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۴درصد کاهش یافته است.

شرکت دلایل تغییر را کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری ناشی از کاهش سود تقسیمی، افزایش سود حاصل از سایر فعالیت‌ها ناشی از خرید اوراق مشارکت و افزایش سپرده‌گذاری و افزایش هزینه‌های مالی ناشی از پیش‌بینی اخذ تسهیلات جدید ارزی و افزایش نرخ ارز عنوان نموده است.

همچنین هیات‌مدیره در نظر دارد در تاریخ ۱۰/۰۹/۸۷ سرمایه شرکت را از مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۴۲۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد.

براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره در نظر دارد ۹۰درصد سود را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۸ پیشنهاد کند.