کرج

در معاملات روز شنبه تالار کرج تعداد پنج میلیون سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۸۴۵میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۶۰درصد مربوط به خرید و ۴۰درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت‌های سایپا و تولیدی صنعتی آبگینه بیشترین حجم خرید و فروش را به خود اختصاص دادند. همچنین شرکت نیروترانس بیشترین ارزش خرید و فروش را داشت.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس آذربایجان شرقی تعداد ۴/۴میلیون سهم از سهام ۶۳شرکت دادوستد شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز سرمایه‌گذاری بوعلی بیشترین ارزش ریالی خرید و صنایع جوشکاب یزد بیشترین ارزش ریالی فروش را در بورس تبریز به خود اختصاص دادند.

کیش

دیروز در معاملات تالار منطقه‌‌ای کیش، یک‌میلیون و ۵۶۶هزار و ۲۳۵سهم به ارزش ۷میلیارد و ۹۲۹میلیون از سهام ۳۰ شرکت داد‌وستد شد. شرکت نیرو ترانس و سیمان سپاهان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند. ۱۴درصد مربوط به خرید و ۸۶درصد مربوط به فروش سهام بود.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۹۴۸هزار و ۹۹۴ سهم به ارزش یک میلیارد و ۵۶۴میلیون و ۸۹۱هزار و ۶۴۷ریال دادوستد شد که ۶۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری بوعلی و فولاد خوزستان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.