همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۵۹هزار و ۸۸۵ سهم به ارزش ۳۰۵میلیون و ۵۵هزار و ۸۹۰ریال دادوستد شد که ۸۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سایپا و آبگینه بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۶۶هزار و ۲۲ سهم به ارزش ۴میلیارد و ۲۹میلیون از سهام ۳۴ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت پتروشیمی فن‌آوران و پالایشگاه اصفهان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرمانشاه

در معاملات روز یکشنبه بورس کرمانشاه در مجموع تعداد ۸۶۹هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۵۳۳میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۳۵درصد مربوط به خرید بود. همین‌طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های مخابرات ایران، تراکتورسازی ایران و بانک پارسیان از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

کرج

در معاملات روز یکشنبه تالار کرج تعداد ۹/۷میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۴میلیارد و ۹۸۴میلیون ریال دادوستد شد، از این میزان ۲۳درصد مربوط به خرید و ۷۷درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله‌شده، شرکت شاهد بیشترین حجم و ارزش خرید را داشت، همچنین شرکت مخابرات ایران بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد.تالار کرج ۵درصد معاملات بازار رتبه دوم را در بین سایر تالارهای منطقه‌ای از آن خود کرد.

رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۷/۱میلیون سهم به ارزش ۲/۳میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۲۹درصد مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های فولاد مبارکه، مخابرات ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دارای بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کالسیمین، سرمایه‌گذاری توکا فولاد و سرمایه‌گذاری شاهد دارای بیشترین کاهش قیمت بودند.

شیراز

تعداد یک میلیون و ۴۵۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۲میلیارد و ۱۴۴میلیون ریال در روز یکشنبه توسط ۱۶ کارگزار در تالار شیراز دادوستد شد. از این میزان سهام معامله شده ۳۹درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های ماشین‌سازی اراک، بهپاک و سایپا به ترتیب با ۵۰/۲۳ و ۱۴ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.