اصفهان

هفته گذشته تعداد ۲/۲۵میلیون سهم به ارزش ۳/۷۳میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای اصفهان دادوستد شد. در معاملات این هفته یک هزارو ۷۱۱خریدار اصفهانی سهام ۱۴۵شرکت را در بورس اصفهان دادوستد کردند.

سهم اصفهان در کل معاملات این هفته ۴/۱۳درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۱/۵۸درصد بود. بیشترین ارزش معاملات و بیشترین تعداد خریداران این هفته در اصفهان را سهام پالایشگاه اصفهان داشت.

کرج

هفته گذشته در تالار معاملات تعداد ۵/۲۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۰میلیاردو ۲۷۸میلیون ریال دادوستد شد.

در بین شرکت‌های معامله شده شرکت‌های مخابرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان و سایپا بیشترین حجم خرید را داشتند.

در این هفته تالار کرج رتبه دوم را در بین سایر تالارهای منطقه‌ای از آن خود کرد.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۶میلیاردو ۵۵۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۴۴شرکت بود که ۵۵درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد. شرکت‌های برتر این هفته: فولاد مبارکه، مخابرات ایران، مس شهید باهنر و پتروشیمی فن‌آوران بودند.

کرمانشاه

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۲۴۲۸هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۶ میلیارد و ۶۳میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۱۳۰درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۲۱۰درصد افزایش داشت. همچنین از این میزان معاملات ۵۰درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. این تعداد سهام و حق تقدم متعلق به ۴۰شرکت بورسی است که به دفعات متعدد مبادله شد.

بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های پالایشگاه نفت اصفهان، تراکتورسازی ایران، ایران ترانسفو، فولاد خوزستان، بانک پارسیان و فولاد مبارکه بود.

زنجان

بورس شعبه زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۶میلیون و ۳۲۶هزارو ۹۴سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۷۹شرکت) به ارزش بیش از ۱۲میلیاردو ۷۷۵میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۲۳درصد افزایش داشت.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس شعبه زنجان، ۴۷درصد به خرید و ۵۳درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در بورس شعبه زنجان سهام توسعه معادن روی ایران، فولاد مبارکه اصفهان و ایران ترانسفو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سایپا و مخابرات ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

مشهد

هفته گذشته در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۱۳میلیون سهم به ارزش ۳۲میلیارد ریال مبادله شد، که ۴۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.