ایسنا-رییس سازمان خصوصی سازی گفت: دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که می‌خواهند سهام مخابرات را به قیمت ارزان از دست مردم خارج کنند. غلامرضا کرد زنگنه با اشاره به انتشار برخی اطلاعات در مورد شرکت مخابرات و ارائه اطلاعات ناقص به سهامداران توصیه کرد که سهامداران مراقب اطلاعات منتشره باشند.

غلامرضا کرد زنگنه با انتقاد از انتشار ناقص اطلاعات شرکت‌ها گفت: دست‌هایی در کار است که قصد دارند روی سر سهام زده تا افراد سهام خود را ارزان بفروشند. وی توضیح داد: اخیرا اطلاعاتی از سهام مخابرات منتشر شده است که اطلاعات درستی نیست و رقم سود شرکت را ۱۶ ریال اعلام کرده است، در حالی که رقم سود مخابرات بالاتر از این میزان بوده و حتی شرکت مخابرات سودی که در بودجه شرکت بیان شده و ۱۷ ریال است را تحقق می‌بخشد.

وی اضافه کرد: این عده بخش زیان شرکت را گرفته و آن را منتشر می‌کنند در حالی که بخش تلفن همراه را که در ۶ ماهه امسال ۵۰۰‌میلیارد تومان سود کرده است، اعلام نمی‌کنند در نتیجه اطلاعات شرکت ناقص پخش شده و خریداران را تحریک می‌کند. رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه در حال حاضر مشاهده می‌شود که اطلاعات ناقص به منظور کاهش ارزش سهام و بیرون آوردن سهام از دست مردم منتشر می‌شود توصیه کرد که سهامداران و مردم مواظب باشند و اطلاعات دقیق شرکت‌ها را دریافت کنند.