گروه بورس - شرکت سیمان فارس مبلغ یک هزار و ۸۵۰ریال سود به ازای هر سهم در مجمع سال‌مالی ۸۷ تقسیم می‌کند. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، سیمان فارس در حالی که در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه امسال پیشنهاد تقسیم سود خود را مبلغ یک هزار و ۱۷۱ریال اعلام کرده بود، در آخرین اطلاعیه معادل ۶۷۹ریال در این پیشنهاد افزایش داد. شرکت «سفار» درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۷ را با سرمایه ۵۰میلیارد ریال مبلغ دو هزار و ۵۶ریال پیش‌بینی کرده است که در مقایسه با عملکرد سال قبل ۴۹درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین مطابق اطلاعیه این شرکت، درآمد حاصل از فروش امسال را مبلغ ۴/۲۹۶میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است که از این بابت شرکت توانسته است ۴۷درصد از پیش‌بینی فروش سالانه را پوشش دهد.

پیش‌بینی فروش «سفار» در مقایسه با سال قبل با ۲۲درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

در همین حال با مقایسه سود ناخالص دوره شش ماه ۸۷ و مدت مشابه سال قبل حاشیه سود ناخالص این شرکت با کاهش روبه‌رو است. این امر از افزایش بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته در نیمه نخست سال جاری حکایت دارد.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم ۸۷ را در فروردین‌ماه یک هزار و ۱۶۷ریال، در اردیبهشت‌ماه یک هزار و ۲۸۹ریال و پس از آن در تیرماه یک هزار و ۹۹۷ریال اعلام کرده بود.

این شرکت در مردادماه نیز مبلغ دو هزار و ۵۶ریال اعلام کرد که رقم یادشده تا آخرین اطلاعیه ارسالی از سوی این شرکت بدون تغییر مانده است.