همدان

دیروز درمعاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد یک میلیون و ۶۶۹هزار و ۶۶۲ سهم به ارزش دومیلیارد و ۵۷۳میلیون و ۳۵۴هزار و ۹۵۴ ریال داد و ستد شد که ۲۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شده، ایران‌خودرو، مخابرات ایران و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس آذربایجان شرقی تعداد ۶/۱میلیون سهم از سهام ۵۴ شرکت داد و ستد شد که ۳۱درصد آن مربوط به خرید و ۶۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی خرید از مخابرات ایران، کابل‌های مخابراتی شهید قندی و کنتورسازی ایران به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۴۰هزار و ۵۷ سهم به ارزش ۳۲۰میلیون از سهام ۱۲ شرکت داد و ستد شد. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت مخابرات ایران و بانک پارسیان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

از سهام معامله شده، ۵۲درصد مربوط به خرید و ۴۸درصد مربوط به فروش سهام بود.

قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۰۸/۱ میلیون سهم به ارزش ۸/۱ میلیارد ریال دادوستد شد. ۳۰درصد از حجم معاملات در این تالار به خرید سهام اختصاص داشت. سهام شرکت‌های ایران خودرو، معادن و فلزات و بانک اقتصاد نوین سه شرکتی هستند که بالاترین حجم معاملات را در اختیار داشتند.