گروه بورس- معدنی املاح ایران دلایل افزایش ۲۴۴ریالی در پیش‌بینی سود هر سهم خود را اعلام نکرده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «شاملا» درآمد هر سهم امسال را با ۷۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌ هزار و ۷۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد معدنی املاح برای سال مالی ۸۷ نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۷درصد افزایش، بهای تمام شده ۱۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۰درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را در تاریخ‌های ۱۴ اسفند ۸۶ و ۳۱ تیر ماه ۸۷ مبلغ یک هزار و ۴۷۵ ریال اعلام کرده بود. شایان ذکر است که شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است.

شرکت اعلام کرده است که معافیت مالیاتی واحد شماره دو تولید پودر سولفات سدیم را در مجتمع اراک در اول دی ماه ۱۳۸۷ و معافیت مالیاتی کارخانه تولید نمک تصفیه شده در مجتمع گرمسار در اول بهمن ۱۳۸۷ به پایان می‌رسد. همچنین معافیت مالیاتی واحد شماره سه تولید پودر سولفات سدیم در مجتمع اراک بر اساس ماده ۱۳۸ قانون مالیات‌های مستقیم تعیین خواهد شد. ضمنا شرکت در تاریخ ۳۱ تیر ماه ۸۷ مبلغ مالیات پیش‌بینی شده برای سال مالی ۸۷ را ۸۲۶۵میلیون ریال اعلام کرده بود که علت تغییرات با اهمیت در مبلغ مالیات را اعلام نکرده است.