کرج

هفته گذشته در تالار معاملات کرج تعداد ۹/۴۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۲/۷۵میلیارد ریال دادوستد شد. در بین شرکت‌های معامله شده شرکت‌های مخابرات ایران با ۱/۱۱میلیون سهم، گروه بهمن با ۹میلیون سهم و سایپا با یک میلیون سهم بیشترین حجم خرید را داشتند.

همچنین شرکت‌های مخابرات ایران با ۵/۱۱ میلیون سهم و بانک اقتصاد نوین با ۱/۲میلیون سهم و سایپا با ۷۰۹هزار سهم بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۷میلیون و ۸۵هزار و ۱۳۲ سهم به ارزش ۸۱میلیارد و ۸۵۶میلیون از سهام ۴۷ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت مخابرات ایران و بانک اقتصاد نوین، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

۶درصد مربوط به خرید و ۹۴درصد مربوط به فروش سهام بود.

بندرعباس

در این هفته بیش از تعداد ۵میلیون و ۹۰۰هزار سهم به ارزشی معادل ۷میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال معامله شد که بیش از ۳۳درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل ۲میلیارد و ۵۶۱میلیون ریال و ۶۷درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل ۵میلیارد و ۳۹میلیون ریال بود.

مقایسه آمار معاملات حاکی از آن است که ارزش کل دادوستد در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل از آن ۹۲درصد رشد و تعداد سهام معامله شده نیز ۲۵۱درصد افزایش داشت.

همدان

طی هفته پیش تعداد چهار میلیون و ۷۱۹هزار و ۲۱۰ سهم به ارزش ۶میلیارد و ۸۱۴میلیون و ۹۴هزار و ۸۰ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۴۳درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های مخابرات ایران، گروه بهمن و بانک کارآفرین بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

تا پایان هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد شش میلیون و ۱۸۵هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۸/۹میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ

حجم ۶۴درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۴۱درصد افزایش داشت.

همچنین از این میزان معاملات ۳۷درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های مخابرات ایران، تراکتورسازی ایران، بانک پارسیان، کنتورسازی ایران، گروه بهمن و ایران‌ترانسفو بود.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱/۴میلیون سهم طی هفته گذشته به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۴۷۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۵۲ شرکت بود که ۵۵درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد. شرکت‌های برتر این هفته، مخابرات ایران، کابل‌های مخابراتی شهید قندی، سرمایه‌گذاری غدیر، سموم علف‌کش اعلام شدند.