تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس آذربایجان شرقی تعداد ۱/۴میلیون سهم از سهام ۴۶شرکت دادوستد شد که ۲۸درصد آن مربوط به خرید و ۷۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به سهام ایران ترانسفو، مخابرات ایران و بانک اقتصاد نوین اختصاص داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون ‌و ‌۸۸۶هزار و ۵۷۷سهم به ارزش سه‌میلیارد و ۸۰۵میلیون از سهام ۱۵ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت مخابرات ایران و بانک کارآفرین، از استقبال بیشتری برخوردار بودند. ۸۰درصد مربوط به خرید و ۲۰درصد مربوط به فروش سهام بود.

قم

در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۹/۱میلیون سهم به ارزش ۴میلیارد و ۷۴میلیون ریال دادوستد شد. ۷۹درصد از حجم معاملات به خرید سهام در این تالار اختصاص داشت. بیشترین حجم معاملات را در این تالار سهام شرکت‌های بانک پارسیان، کنتورسازی و مخابرات ایران دارا بودند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد دومیلیون و ۱۷۶هزار و ۶۸۹سهم به ارزش دومیلیارد و ۵۳میلیون و ۷هزار و ۴۸۳ریال دادوستد شد که ۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود و این تعداد سهام متعلق به ۱۲شرکت بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، گروه بهمن، بانک کارآفرین و پارس‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

در معاملات روز گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۱۳۵۰هزار سهم و حق تقدم به ارزش سه‌میلیارد و ۱۲میلیون ریال دادوستد شده است که از این تعداد سهام ۲۷درصد مربوط به خرید بود. تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۱۴ شرکت بود، همین‌طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های کنتورسازی ایران، ایران ترانسفو، بانک پارسیان و تراکتورسازی ایران از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.