گروه بورس- هیات مدیره سینا دارو تصمیم دارد ۹۰درصد سود خالص امسال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «دسینا» درآمد هر سهم امسال را با ۵۲میلیارد و ۲۶۶میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دوهزار و ۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد سینادارو برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۰درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۲درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۳۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را با سرمایه ۳۹میلیارد ریال در تاریخ ۲۷بهمن ۸۶ مبلغ ۲۸۶۰ریال و در ۱۸تیر ماه ۸۷ با سرمایه ۵۲میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال مبلغ ۲۱۳۴ریال اعلام کرده بود. شایان ذکر است که با وجود عدم تغییر پیش‌بینی درآمد هر سهم، جزئیات هزینه‌های مالی و درآمد (هزینه‌)های متفرقه تغییر یافته است. هزینه‌های مالی شرکت در اولین پیش‌بینی مبلغ سه‌میلیارد و ۱۱۳میلیون ریال بود که در پیش‌بینی اخیر به چهارمیلیارد و ۷۹۵میلیون ریال افزایش یافته است. از سوی دیگر درآمدهای متفرقه سینا دارو از مبلغ ۹۰میلیون ریال در پیش‌بینی اولیه به رقم یک‌میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال افزایش یافته است.