گروه بورس- ایران ارقام پیش‌بینی درآمد هر سهم را با سرمایه 50میلیارد ریال برای سال مالی منتهی به شهریور 88 مبلغ یک هزار و 131ریال اعلام کرد.

براساس اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران شرکت در نظر دارد 60 درصد سود خالص را برای تقسیم سود بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی 88 پیشنهاد کند.
شرکت در سال مالی ۸۸ مبلغ ۴۱۵میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات، ۲۸۹میلیارد ریال بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارائه شده ۹۶میلیارد ریال سود عملیاتی خواهد داشت.
ایران ارقام پیش‌بینی کرد 250میلیارد ریال فروش خالص و 165میلیارد ریال جمع درآمد خدمات در سال 88 به دست آورد.به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 05/06/87، سال مالی شرکت از پایان اسفند به پایان شهریور تغییر یافت.
شرکت در دوره ۶ماهه منتهی به شهریور ۸۷ مبلغ ۱۲۳میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات، ۷۱میلیارد ریال بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارائه شده، ۳۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۸۵ریال سود خالص هر سهم پیش‌بینی کرد در همین حال شرکت در ۳ ماه اول دوره توانست ۴۰درصد سود خالص و ۴۱درصد سود عملیاتی را پوشش دهد.براساس این گزارش شرکت اعلام کرده که هیات‌مدیره پیش‌بینی می‌کند افزایش سرمایه به مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل آورده نقدی انجام گیرد.