شیراز

در تالار بورس منطقه‌ای فارس تعداد دومیلیون و ۵۲۲هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۵میلیارد و ۴۸۰میلیون ریال در روز چهارشنبه توسط ۱۶ کارگزار فعال در این تالار داد و ستد شد. از این میزان سهام معامله شده ۸۷درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام ۴۱ شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۷ شرکت افزایش، ۲۰ شرکت کاهش و ۴ شرکت ثابت بود.

در تالار بوس فارس کلا ۱۴۶ نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های مخابرات ایران، پارس‌خودرو و سایپا آذین به ترتیب با ۲۴، ۲۰ و ۱۵ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند. همچنین بیشترین ارزشی ریالی معاملات بر سهام شرکت‌های قند پارس، مخابرات ایران و سرمایه‌گذاری غدیر انجام شد.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۵۸هزار و ۷۳۵ سهم به ارزش ۴۰۰میلیون و ۷۰۱هزار و ۷۲۰ ریال داد و ستد شد که ۶۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۱۶ شرکت بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شده، مخابرات ایران، داروسازی جابربن حیان و مجتمع فولاد خراسان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۶۶۱هزار و ۸۵۴ سهم به ارزش ۱۱میلیارد و ۳۶۸میلیون از سهام ۲۳شرکت داد و ستد شد. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت مخابرات ایران و پتروشیمی فن‌آوران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۴۹۴هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۳میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۹۰درصد مربوط به خرید بود.

تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۱۶شرکت بود. همین‌طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری غدیر و تراکتورسازی ایران از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک‌میلیون و ۷۶هزار سهم به مبلغ ۳‌میلیارد و ۱۱۹میلیون و ۱۸۱هزار و ۳۳۱ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۳۲شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۴شرکت افزایش و ۱۳شرکت کاهش و ۵شرکت بدون تغییر بود.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۳۵درصد کاهش و ارزش معاملات نیز ۶۲درصد افزایش داشته است.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۲/۴سهم از سهام ۵۰شرکت دادوستد شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. از میان ۲۰کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی،‌ بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط است به کارگزاری رضوی به ارزش ۸میلیارد ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری بهمن به ارز ش ۹/۲میلیارد ریال بود.

دیروز تایدواتر بیشترین ارزش خرید و قند پارس بیشترین ارزش ریالی فروش را داشت.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۴میلیون سهم به ارزش ۹میلیارد ریال مبادله شد، که از این تعداد ۲۴درصد مربوط به خرید و ۷۶درصد مربوط به فروش بود. این تعداد سهام متعلق به ۶۰ شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۱ شرکت افزایش و ۳۱شرکت کاهش داشت و تعداد ۸شرکت بدون تغییر بود. تعداد کل خریداران سهام در بورس خراسان بالغ بر ۶۰ نفر بوده است. در منطقه خراسان بیشترین خریدار را سهام شرکت‌های چادرملو، مخابرات ایران و زغال‌سنگ نگین طبس داشته و بیشترین ارزش ریالی بر روی سهام شرکت‌های قند پارس، سرمایه‌گذاری غدیر و چادرملو انجام شد.