تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت آباد) تعداد ۴۶۹هزار و ۱۳۴سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۹میلیون و ۱۴۶هزار ریال مبادله شد که ۶۰درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۰درصد آن مربوط به فروش بود. مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان، تعداد ۱۷میلیون سهم به ارزش ۳۲میلیارد ریال مبادله شد، که از این تعداد ۵۷درصد مربوط به خرید و ۴۳درصد مربوط به فروش بود. در میان این شرکت‌ها قیمت‌ سهام ۲۱شرکت افزایش، ۴۱ شرکت کاهش داشت، تعداد کل خریداران سهام در بورس خراسان بالغ بر ۵۹۸ نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین خریدار را سهام شرکت‌های مخابرات ایران، تایدواتر خاورمیانه و سیمان شرق داشته و بیشترین ارزش ریالی بر روی شرکت‌های مخابرات ایران، تایدواتر خاورمیانه و داروسازی کیمیدارو انجام شد.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲میلیون و ۷۹۹هزار و ۹۷۴سهم به ارزش ۵میلیارد و ۴۹۲میلیون و ۳۸۱هزار و ۹۵۴ریال داد و ستد شد که ۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، مخابرات ایران، سنگ‌آهن گل گهر و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۳۹۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

۶۴درصد ارزش دادوستد را خرید و ۳۶درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید و فروش مربوط به مخابرات ایران بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۸میلیون و ۶۴۶هزار و ۱۱۳سهم به ارزش ۱۵میلیارد و ۸۰۲میلیون از سهام ۲۸ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت مخابرات ایران و گل گهر، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل قیمت به ۱۲۱۳۱واحد رسید که نسبت به روز قبل ۱۱واحد کاهش را نشان می‌دهد. ۴۲درصد مربوط به خرید و ۵۸درصد مربوط به فروش سهام بوده است.