از سهامداران شرکت پارس‌الکتریک خواهشمندم با توجه به شرایطی که مدیران و هیات مدیره این شرکت برای سهامداران به وجود آورده‌اند در مجمع امسال شرکت کنند و تصمیم درست و نهایی بگیرند. حالا که سهامدار شده‌اید، اجازه ندهید مدیران هزینه‌ساز زیان‌های بیشتری را نصیب سهامداران کنند. متاسفانه برخی سهامداران سهام را می‌خرند و می‌روند به امان خدا بدون اینکه از مدیران، کارنامه کاری یک ساله شرکت و دیگر مسائل قانون تجارت را از آنها بخواهند. هیات مدیره شرکت تاکنون نتوانسته‌اند به تولید و بهره‌وری و توان رقابت دست یابند.

آنها با گرفتن وام‌های متفاوت از بانک‌ها و کنترل نکردن هزینه‌ها، زیان‌های هنگفتی را به سهامداران تحمیل کرده‌اند. این مدیران چون وابسته به بخش شبه‌دولتی هستند و از نظر حقوق، مزایا، عیدی و غیره تامین می‌شوند.

مسوولیتی نسبت به سهامداران احساس نمی‌کنند و هیچ مرجعی به عملکرد و فعالیت چنین مدیرانی نظارت ندارد. آیا راحتی چند مدیر، ارجح‌تر از سرنوشت ۲۳هزار نفر سهامدار شرکت پارس‌الکتریک است. تا کی باید صبر کرد. چند سال است که به بهانه‌های مختلف هیچ‌گونه سود و عایدی به سهامداران خود نداده‌اند. تا کی با گرفتن وام و هزینه‌های دیگر حق و حقوق سهامداران تضییع و زیان‌

بر روی زیان انباشته شود.