قم

دیروز تعداد ۶۸۹هزار و ۱۶۷سهم و حق‌تقدم با ارزش ۲/۲میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد.

در معاملات روز گذشته بورس قم سهام ۳۳شرکت خرید و فروش شد.

۱۹درصد ارزش معاملات با خرید و ۸۱درصد ارزش معاملات مربوط به فروش بود. در معاملات صورت گرفته «حکشتی»، «فولاد» و «وامید» بیشترین حجم معاملات را داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴میلیون و ۳۸۴هزار و ۸۹۳سهم به ارزش ۱۳میلیارد و ۵۷۱میلیون از سهام ۱۷شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سیمان سپاهان و فولاد مبارکه اصفهان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل قیمت به ۱۲۱۵۰ واحد رسید که نسبت به روز قبل ۴۹واحد کاهش را نشان می‌دهد. ۹۱درصد مربوط به خرید و ۹درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

شیراز

یک‌میلیون و ۲۶۲هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۴میلیارد و ۵۹۲میلیون ریال در روز چهارشنبه توسط ۱۶کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۴۶درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام ۴۸شرکت در تالار مبادله شد، از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۰شرکت افزایش یافت، ۲۴شرکت کاهش و ۴شرکت ثابت بود.

دیروز در تالار بورس فارس کلا ۱۱۰نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های تایدواتر، بانک پارسیان و چادرملو به ترتیب با ۱۱۲۶ و ۱۰نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، تایدواتر و بانک پارسیان انجام شد.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۳۲۳هزار و ۲۳۷سهم به ارزش ۲میلیارد و ۱۶۳میلیون و ۱۹هزار و ۶۸۹ریال دادوستد شد که ۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۱۵شرکت بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، سنگ‌آهن گل‌گهر، مخابرات ایران و سیمان کرمان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۲/۱میلیون سهم به ارزش ۶/۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۴۰درصد مربوط به خرید سهام بود.

طی نشست معاملات امروز کارگزاران در کل کشور، سهام شرکت‌های معادن منگنز ایران، آذریت و دارویی رازک دارای بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سنگ‌آهن گل‌گهر، پارس دارو و فولاد خوزستان دارای بیشترین کاهش قیمت بودند.

تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲۵۵هزار و ۱۳۳سهم به ارزش یک میلیارد و ۲۱۷میلیون و ۹۰هزار ریال مبادله شد که ۳۸درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۶۲درصد آن مربوط به فروش بود.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۲/۱میلیون سهم به مبلغ ۳میلیارد و ۳۸۱میلیون و ۴۰۴هزار و ۷۷ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۴۰شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۸شرکت افزایش و ۲۰شرکت کاهش و ۲شرکت بدون تغییر بود.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۲۹درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۱۶درصد کاهش داشته است.

۱۰کارگزار فعال در بورس منطقه‌ای یزد معاملات را انجام داده‌اند. بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به کارگزار ایساتیس پویای یزد به مبلغ ۸۳۲میلیون و ۸۷۶هزار و ۵۰۰ریال بود.