زاهدان

دربورس منطقه‌ای سیستان ‌و‌بلوچستان تعداد ۵۰۹هزار و ۹۰۵سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

این تعداد از میان ۲۳شرکت بوده که (۱۴شرکت با افزایش قیمت - ۸ شرکت با کاهش قیمت -۱ شرکت بدون تغییر قیمت) روبه‌رو بوده است. ۵۰درصد ارزش دادوستد را خرید و ۵۰درصد آن را فروش سهام شامل شد.

بیشترین حجم خرید مربوط به محور خودرو و بیشترین ارزش خرید مربوط به سنگ‌آهن گل‌گهر بود.

همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به حق‌تقدم صندوق بازنشستگی کشوری و بیشترین ارزش فروش مربوط به سیمان فارس و خوزستان بود. همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد یک میلیون و ۱۲۹هزار و ۱۳۹سهم به ارزش ۵میلیارد و ۶۸۹میلیون و ۹۰۸هزار و ۳۴۴ریال دادوستد شد که ۷۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۲۵ شرکت بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، پتروشیمی فن‌آوران، فولاد خوزستان و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

دیروز در معاملات تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک میلیون و ۸۴۷هزار و ۲۱۱سهم به ارزش ۷میلیارد و ۲۴۶میلیون از سهام ۳۷شرکت دادوستد شد.

از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت فولاد خوزستان و بانک پارسیان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۲میلیون و ۳۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۱۰میلیارد و ۵۵۴میلیون ریال توسط ۱۶ کارگزار فعال در این تالار داد و ستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۶۱درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام ۵۰ شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۳ شرکت افزایش، ۲۳ شرکت کاهش و ۴ شرکت ثابت بود.

روز گذشته درتالار بورس فارس کلا ۲۵۸ نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های سیمان سپاهان، فولاد خوزستان و چادرملو به ترتیب با ۳۱/۲۷ و ۲۵ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.

همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام شرکت‌های چادرملو، فولادخوزستان و سیمان سپاهان انجام شد.