شیراز

تعداد ۸۸۴هزار سهم،‌اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش یک میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال در روز یکشنبه توسط ۱۶ کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد. دیروز در تالار بورس فارس کالا ۱۲۰ نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های هپکو، مالی و اعتباری سینا و بانک پارسیان به ترتیب با ۱۳، ۱۰ و ۸ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری غدیر و کیمیدارو انجام شد.

رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۳/۲ میلیون سهم به ارزش ۳/۷ میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۳۶ درصد مربوط به خرید سهام بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۶۶۶ سهم به ارزش ۴ میلیارد و ۷۸۶ میلیون از سهام ۲۴ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت پارس سوئیچ شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۲/۱میلیون سهم از سهام ۵۵ شرکت دادوستد شد که ۵۶ درصد آن مربوط به خرید و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان ۲۰ کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری سرمایه و دانش به ارزش ۳۲۳ میلیون ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری سرمایه و دانش به ارزش ۳۲۵ میلیون ریال بود.مالی و اعتباری سینا بیشترین ارزش خرید و بانک پارسیان بیشترین ارزش فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشتند.

تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۴۶۸ هزار و ۷۲ سهم به ارزش ۱میلیارد و ۲۲میلیون ریال مبادله شد که ۶۹درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۳۱درصد آن مربوط به فروش بود.

قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۴۹۵هزار و ۹۱۱سهم به ارزش بیش از ۷/۱میلیارد ریال دادوستد شد. نیمی از حجم معاملات این تالار به خرید سهام اختصاص داشت. سهام شرکت‌های گل‌گهر، مالی و اعتباری سینا و سیمان سپاهان بیشترین حجم معامله را در اختیار داشتند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۶۶۰هزار و ۸۷۷سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و۳۳۵ میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد ازمیان ۲۳ شرکت بوده که (۱۴ شرکت با افزایش قیمت- ۶ شرکت با کاهش قیمت- ۳ شرکت بدون تغییر قیمت) روبه‌رو بود. ۳۹ درصد ارزش دادوستد را خرید و ۶۱ درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به حق‌تقدم صندوق بازنشستگی کشوری و بیشترین ارزش خرید مربوط به سیمان فارس و خوزستان بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سرمایه‌گذاری غدیر بود.