کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۸۰۱هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۶۴۳میلیون ریال داد و ستد شد. از این تعداد سهام ۵۵درصد مربوط به خرید بود. همین طور از میان سهام مورد مبادله، سهام شرکت‌های مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری غدیر و حق‌تقدم سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

شیراز

تعداد یک‌میلیون و ۸۵۵هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۵میلیارد و ۲۶۵میلیون ریال در روز چهارشنبه توسط ۱۶ کارگزار فعال در تالار شیراز داد و ستد شد. از این میزان سهام معامله شده ۶۶درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های حق‌تقدم سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، مخابرات ایران و سایپا دیزل به ترتیب با ۲۶، ۱۹ و ۱۷ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های مخابرات ایران، دارویی رازک و حق‌تقدم سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات انجام شد.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۴۸هزار سهم به ارزش ۴میلیارد و ۹۲۶میلیون از سهام ۱۲ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت‌ سرمایه‌گذاری شاهد و خدمات دریایی تایدواتر خاورمیانه، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸/۳میلیون سهم از سهام ۵۲ شرکت دادوستد شد که ۳۹درصد آن مربوط به خرید و ۶۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به مخابرات، حق تقدم سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و سرمایه‌گذاری غدیر اختصاص داشت.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۶۲هزار و ۷۶۴ سهم به ارزش ۷۶۳میلیون و ۸۶۶هزار و ۱۴ ریال داد و ستد شد که ۲۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. مخابرات ایران، مدیریت سرمایه‌گذاری امید و سایپا آذین بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز گذشته تعداد ۲۰۰هزار و ۱۱۶ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۱میلیارد ریال بود که ۹۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۸۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تالار سهم‌آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم‌آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۷۴۶هزار و ۲۲۶ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۰۸میلیون و ۷۸۰هزار ریال مبادله شد که ۵۰درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۵۰درصد آن مربوط به فروش بود.