تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۲/۱۸میلیون سهم از سهام ۳۷شرکت دادوستد شد که ۴۵درصد آن مربوط به خرید... و ۵۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان ۱۹کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط است به کارگزاری ایساتیس پویا به ارزش ۷/۳میلیارد ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط است به کارگزاری توسعه سهند به ارزش ۴/۳میلیارد ریال، بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش دیروز بورس منطقه‌ای تبریز مربوط به مخابرات ایران بود.

کرج

در معاملات روز دوشنبه تالار کرج تعداد ۳/۳۰میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۱میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۲درصد مربوط به خرید و ۴۸درصد مربوط به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت مخابرات ایران بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.در طی این روز تالار کرج با ۲/۵درصد معاملات بازار رتبه دوم را در بین سایر تالارهای منطقه‌ای از آن خود کرد.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴/۸میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۳میلیارد و ۸۷۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

۶۳درصد ارزش دادوستد را خرید و ۳۷درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید و فروش مربوط به مخابرات ایران بود.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۷میلیون و ۲۱۴هزار و ۹۱۴سهم به ارزش ۱۲میلیارد و ۵میلیون و ۶۱۸هزار و ۴۷۷ریال دادوستد شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

مخابرات ایران، سنگ‌آهن گل‌گهر و سیمان سپاهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴میلیون و ۷۱۴هزار و ۹۸۳سهم به ارزش ۹میلیارد و ۷۵۶میلیون از سهام ۸شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت مخابرات ایران و سیمان سپاهان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرمانشاه

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۵۸۸۸هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۰۲۷۷میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۶۲درصد مربوط به خرید بود.تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۱۹شرکت می‌باشد، همین‌طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های مخابرات ایران و سنگ‌آهن گل‌گهر از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

شیراز

تعداد ۱۵میلیون سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۲۴میلیارد و ۷۶۰میلیون ریال در روز دوشنبه توسط ۱۶کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد.از این میزان سهام معامله شده ۵۵درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.در تالار بورس فارس کلا ۴۵۶نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های مخابرات ایران، مدیریت سرمایه‌گذاری امید و ملی صنایع مس ایران به ترتیب با ۳۷۷، ۸ و ۷نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های مخابرات ایران، مدیریت سرمایه‌گذاری امید و گل‌گهر انجام شد.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه شاهد دادوستد ۱۴میلیون و ۴۱۰هزار و ۱۶۱سهم (متعلق به ۳۳شرکت) به ارزش بیش از ۲۳میلیارد و ۷۰۱میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۵درصد به خرید و ۳۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های مخابرات ایران، توسعه معادن روی ایران و ایران‌خودرو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۶/۱۳میلیون سهم به مبلغ بیست و دو میلیارد و سیصد و بیست و هشت میلیون و بیست و سه هزار و چهل و پنج ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۲۵ شرکت بود. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۱۸۱۳درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۱۵۹۴درصد افزایش داشت.