ایسنا- دبیر کل اتاق تعاون ایران روند واگذاری‌ها در بورس را مطلوب توصیف کرد و رفع قوانین زائد و دست و پاگیر از پیش روی سازمان خصوصی‌سازی را خواستار شد. محمدرضا رمضانی، دبیرکل اتاق تعاون ایران، با اشاره به واگذاری سهام شرکت‌های دولتی در بورس بر ضرورت عرضه تدریجی سهام فولاد مبارکه تاکید کرد و گفت: فولاد مبارکه از جمله شرکت‌هایی است که بخشی از سهام آن به جهت بدهی و مطالبات معوق دولت به صادرکنندگان پرداخت شد و هم اکنون در حال عملیاتی شدن است.

وی افزود: طبعا سایر مراحل واگذاری باید به تدریج صورت بگیرد؛ زیرا نمی‌توان یک دفعه و ناگهانی شوک به بازار وارد کرد، بنابراین عرضه سهام فولاد مبارکه باید تدریجی و بین پنج تا ۱۰درصد در بازار باشد.

رمضانی در ادامه با بیان اینکه روند واگذاری‌ها در بورس بسیار مطلوب و موفق بوده است، رفع قوانین زائد و دست و پاگیر از پیش روی سازمان خصوصی‌سازی را خواستار شد و گفت: با توجه به آنکه بازدهی بورس بالا رفته است و بازار

هم اکنون بیش از ۶۰میلیارد دلار ارزش را تجربه می‌کند، از این رو می‌توان بورس ایران را از جمله بورس‌های موفق در دو سال اخیر نام برد که فعالیت چشمگیری از خود نشان داده است.