تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵/۱میلیون سهم از سهام ۶۳ شرکت دادوستد شد که ۳۳درصد آن مربوط به خرید و ۶۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.بیشترین ارزش ریالی خرید را سهام کشتیرانی، ملی مس و فولاد خراسان به خود اختصاص دادند. شیراز

در تالار بورس منطقه‌ای فارس تعداد یک میلیون و ۷۶۵هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۵میلیارد و ۵۶۲میلیون ریال توسط ۱۶ کارگزار دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله‌شده، ۵۰درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. دیروز سهام ۴۴ شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۰شرکت افزایش، ۱۹شرکت کاهش و ۵ شرکت ثابت بود.دیروز در تالار بورس فارس کلا ۲۲۰نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های کشتیرانی، پارس‌خودرو و بانک کارآفرین به ترتیب با ۳۶، ۱۹ و ۱۹ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات‌ بر سهام شرکت‌های کشتیرانی، سرمایه‌گذاری غدیر و ملی مس ایران انجام شد.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۳۶۲هزار و ۴۵۱سهم به ارزش ۷۸۲میلیون و ۸۷۴هزار و ۵۹۱ریال دادوستد شد که ۱۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۱۸ شرکت می‌باشد و امروز در بورس منطقه‌ای همدان ۲۷ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری پتروشیمی و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۵۰۵هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۵۳۵میلیون ریال دادوستد شد. همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، ملی صنایع مس ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

یزد

روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۸/۱میلیون سهم به مبلغ شش‌میلیارد و هفتصد و پنج میلیون و سیصد و نه هزار و سیصد و چهل و یک ریال مبادله شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۶درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۲۱درصد افزایش داشته است.